Nekad EP0xY | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EP0xY

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jack lind flender

Vad är ditt discord namn? EP0kX

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andre Zamorano

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll försiktig omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakgrund är att jag växte upp med en ensamstående mamma som blev svårt sjuk det gjorde att jag behövde ta hand om mig min mamma och mina syskon helt själv och då har jag haft en väldigt svår uppväxt och i framtiden så skulle jag nog vela gå med i ett gäng med mina kompisar eller bara bli mer engasherad i roleplay och ta min rp mera seriöst då jag får mera möjligheter med ett medlemskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska ha kul och en realiststisk upplevelse

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att de andra också ska vinna något på ett scenario så de också har kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte vad jag vet iallafall

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? du ska ta hand om ditt liv och vara försiktig med det. och NLR (new life rule) alltså att du ska bete dig som om att det är ett nytt liv ifall du dör eftersom att man inte kan dö och sen fortsätta leva samma liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle säga att jag tar roller seriöst och spelar för att det ska vara en realistisk och rolig upplevelse för mig och andra.

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka