Nekad EP0xY | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EP0xY

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jack lind flender

Vad är ditt discord namn? EP0kX

Vad är ditt födelsedatum? 2005-02-27

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melvin Ohlsson 2005

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll försiktig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag skulle nog vela gå med i ett gäng med mina kompisar eller bara bli mer engasherad i roleplay och ta min rll mera seriöst då jag får mera möjligheter med ett medlemskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till att alla ska ha kul och att det ska vara en roligare upplevelse för mig och andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan/ska spela för att det ska vara en rolig upplevelse för andra spelare också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte vad jag vet iallafall

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? du sak ta hand om ditt liv och vara försiktig med det. och NLR (new life rule) alltså att du ska bete dig som om att det är ett nytt liv ifall du dör eftersom att man inte kan dö och sen fortsätta leva samma liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle säga att jag tar roller seriöst och spelar för att det ska vara en realistisk och rolig upplevelse för mig och andra.

Nekad ansökan
Anledning: Allmän komplettering av ansökan bör återgärdas.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka