Nekad eolsson20 | Medlem ansökning [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eolsson20

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? knegolsson

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert Karlsson. Han är 26 år gammal och redan vid 8 års ålder träffade han en kompis som hette Mohammed Pettersson. De gick på samma skola och Mohammed var springpojke. Han jobbade åt gäng och levererade droger och vapen. Bert tyckte det var jobbigt i skolan så han slutade att gå i skolan och började jobba med Mohammed för att få pengar. Han sparade ihop pengarna tills han blev äldre med dom använde han sedan för att köpa dyra märkeskläder och köpte också en BMW. Bert gillade sin bil och ville därför greja med den väldigt mycket. Därför blev han väldigt intresserad inom bilar så nu söker han jobb inom mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra, seriös och bästa RP upplevelsen och roliga scenarion och hålla mig till reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att personen man spelar med ska också ha roligt och inte bara en själv till exempel att jag rånar honom så ska han också ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: Det innebär att man kör över folk utan anledning RDM är samma sak fast att du slår eller skjuter Powergaming: Powergaming innebär att man inte rpar på skador Fearrp: Innebär att man inte spelar med i ett scenario eller att man inte blir rädd när någon försöker råna dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag är skärpt vid regler och tycker att det är kul

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har kört på Unvie i ca 1 månad och tyckte att det var roligt därför vill jag ta mitt RP till nästa nivå

Nekad.
Anledning: Du får skicka in en ansökan per 24 timme.

Du får ansöka igen 2024-05-07 klockan 16:21, Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka