Nekad Enzovcbarre | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzovcbarre

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? enzovcbarre123.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Diego Garcés och han är 23 han har aggression problem från ung ålder. Han kom från en stad som heter Nacka. När han var 4 år blev han taumatiserad för att hans föräldrar var missbrukare, dom drack mycket alkohol och tog droger och efter det blev han bortförd av sos så att han kunde få bättre föräldrar. Han hamnade i den kriminella världen i tidig ålder redan i 15 års ålder började han ta droger och dricka alkohol han började även hänga med fel umgänge. Han blev springis i sitt första gäng vid 16 års ålder och där efter började han göra tyngre och hårdare brott. När han var 20 år gick han ur gängkriminaliteten och efter det har han försökt att följa sin dröm som en bilmekaniker. Han har haft den drömmen länge men han har inte kunnat uppfylla den på grund av gängkriminaliteten han blev även infängslad i fängelset när han blev påkommen av att sälja droger han satt inne i ett par år. När han kom ut ur fängelset gick han ur gänget. Och nu så söker han främst vita jobb men hade kunnat ta betalt svart om det hjälpt med skulderna. Han har inte mycket pengar så han lever på sin a-kassa vid tillfället varje månad fast dom pengarna går till mat och alla skulder han har kvar från sina unga dagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett bra rollspel samt ett socialt rollspel och även ett roligt rollspel såklart och jag kommer bidra med att jag kommer vara inne på servern mycket och bidra med den bra rpn som jag hört om.
Jag kommer även stötta folk som inte är så bra på rp och hjälpa dem lite si och så.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar medvetet eller oavsiktligt på ett sätt som gynnar den andra parten eller motståndaren i en situation. Det kan förekomma i olika sammanhang, till exempel i affärsförhandlingar spel eller sociala interaktioner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm det är att man döda nån utan anledning. Vdm är att man kör på nån utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på en server som heter mumindalen roleplay inann

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag är snäll och trevlig kan mycket inom rpen kan alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka