Nekad Enzovcbarre | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzovcbarre

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? enzovcbarre123.

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär vill söka jobb hos en sjukvådare och vill utvecklas och veta mer om detta yrke och han heter pidar olsson och ska köpa en bil för att ta sig till jobbet osv och han vill gärna skaffa fru och har roliga senarion och lite mer sociala senarion och ha kul med andra spelare och i framtiden kanske jag ska bli kriminell men först kunna skaffa ett jobb. han ska va 23år.Och när han va liten så blev han adopterad och han tyckte det va ganska tufft men sedan så vändje han säg mer och mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra roliga senarion och social rp med massa andra folk och bara ha kul och utveckla andra genom rpen så dom kanske lär sig att man inte ska göra så och så och ha kul med dom osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det inte bara är jag som ska vinna i ett senario utan andra också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm det är att man döda nån utan anledning. Vdm är att man kör på nån utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på en server som heter mumindalen roleplay inann

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag är snäll och trevlig kan mycket inom rpen kan alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka