Nekad enzoo | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

enzoo

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? enzo

Vad är ditt discord namn? xg8p

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: rahul curry 43 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam osmart och fattig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: rahul curry är uppväxt i mumbai i indien han levde ett normalt liv som alla andra han hade ett jobb och känna bra med pengar han hade en lägenhet i slummen men han ville börja resa runt världen och kom fram till att åka till unive och har ett mål att lära sig svenska och hitta ett bra jobb i svergie

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rollspel på flera sätt. För det första kommer jag att tillföra en djup och dynamisk karaktär som utvecklas över tid, med en unik bakgrund och personlighet som kan ge upphov till spännande interaktioner och scenarion. Jag är engagerad i att skapa intressanta och trovärdiga scenarion där alla inblandade känner sig delaktiga och inspirerade att utveckla sina egna karaktärer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man ibland låter motståndaren vinna för att hålla scenariot roligt. Till exempel, om jag har en snabb bil och blir jagad av en långsammare, kan jag köra långsammare för att inte avsluta scenariot för snabbt. På så sätt får alla mer roliga möjligheter. Det handlar om att ge andra chans att delta, istället för att använda fördelar som dyra bilar. Ett annat exempel är att ge upp i en skottlossning för att starta ett kidnappnings scenario, vilket ger mer socialt rollspel och låter alla fortsätta ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot reglerna på unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm innebär att man inte får använda ett fordon som ett vapen rdm innebär att du inte får döda någon eller slå någon utan en bra bakom liggande anledning combat logging / clogg innebär att du inte får lämna spelet för att undvika tex ett skott scenario eller en kidnappning nlr innebär att man inte får komma ihåg något efter du dött tex att du går och tar hämnd på den som döda dig är oacceptabelt fear rp innebär att du ska värna om ditt liv powergaming innebär att du inte ska spela för makt och pengar eller skippa att rpa på dina skador

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget speciellt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka