Nekad EnzoDiaz | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EnzoDiaz

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ensodias

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? EnzoDiaz#0001

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Andreas Karlsson: 46 år; En man med en väldigt svår uppväxt, han har suttit inne på kåken större delen av sin barndom, i tonåren spliffade han och knarkade allt möjligt, han var med i större drogaffärer och tjänade ganska bra pengar på det, han fortsatte därför sälja knark. Han hade inga vänner då de han hade från början tog avstånd från honom på grund utav knarkförsäljningen, Andreas åkte fast vid ungefär 23 års ålder, och fick därför flytta till ett rehabiliteringscenter för droger, efter rehabiliteringen fick han soc-bidrag under 2 års tid för att kunna skaffa sig ett jobb och få en egen inkomst, och nu några år senare är han 3-barns pappa med en fru som sålt sig själv på stan. Andreas har en grövre sväng autism, han älskar att ordna och sortera saker i rätt storleksordning och sådant, han är ganska pedantisk av sig. Andreas sjukdom medför nedsättningar inom helhetsförståelse, socialt samspel och även planerings- och organiseringsförmåga. Andreas har svårt att kontrollera sina känslor och kan vid vissa tillfällen bli väldigt känslosam.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att Multistaden är en bra server med stor potential, servern har extremt bra scripts och är väldigt välstrukturerad. Jag kommer att bidra med seriösa scenarion samt en skön karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag blev avstängd tidigare vilket gjorde att min WL försvann, nu har jag fortfarande "Avstängd" rollen i discorden fastän jag blivit unbannad ingame(troligen en miss) och vill nu ansöka om ny WL.

Hur hittade du Multistaden? Det var en kompis som rekommenderade servern till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att försöka rollspela så seriöst som möjligt, jag vill bidra med skratt och glädje inne på Multistaden när jag är del av scenarion, jag vill kunna delta i stora scenarion där folk verkligen ger allt för att få scenariot att bli så bra som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar just nu inte på någon annan server, mestadels eftersom det är så lite folk inne så det blir tråkigt när man inte kan göra stora scenarion tillsammans med andra spelare, men även eftersom det är så liten variation på de du kan skapa scenarion tillsammans med.

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka