Accepterad EnzoDiaz | Ban överklagan [Virket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EnzoDiaz

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Användarnamn: EnzoDiaz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ensodias/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: EnzoDiaz hellcase.com

Vad är din discord tagg? asså viktor liksom#6918

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Trollare"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antar att de var eftersom jag slog ner en polare som försökte knycka utryckningsfordon, bad honom inte göra de o sen skulle han gö de o då på skoj skulle jag slå till honom men han dog, inte meningen att han skulle dö

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte runt i stan med min kompis, sen satte han sig i förarsätet på min bil, då lyfte jag upp han och bar han o satte mig i bilen, därefter körde jag ca 50 meter innan jag blev bannad, vet inte ens varför jag blev bannad och det är en permanent ban också??

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban då jag egentligen inte gjort något större fel, visst var de fel av mig att slå ner min polare men han vet att det var på skoj och han sa även det till den staffen som kom (iaf vad han sa till mig), men fattar att det är fel av mig att slå ner han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ganska så små saker tidigare, typ powergaming (typ om jag kört in i en lyktstolpe eller nåt o sedan kört vidare) samt andra små saker, det har inte varit några större saker, och jag kan tycka att det hade räckt med en kick många gånger då det ofta brukar vara så att folk bestraffar olika. Vissa kickar folk för powergaming medans andra bannar. Jag har lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att slå ner min polare, ville bara göra det som en kul sak mellan oss två, nämnde även för honom (han är ny på servern) att det är emot reglerna, och sen även i efterhand att det jag gjorde genom att slå ner honom också är emot reglerna, så jag har lärt honom lite saker också, även om jag kanske inte var 100% fullt följande själv. :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes! Jag ska inte leka runt med mina kompisar och bryta mot reglerna, även om det är mina polare ska jag följa reglerna till 100% och undvika alla form av regelbrott. Ska även vara tydligare med mina kompisar som jag bjudit in till servern och se till så att dom läser reglerna och även lära dom ifall de skulle begå ett fel då jag anser att det är viktigt att man berättar för personen vad dom gjrot fel och att de inte ska göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Kan tillägga att min polare blev bannad för samma sak, även hans ban var permanent och han är ändå ganska relativt ny på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka