Accepterad EnzoDiaz | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EnzoDiaz

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Användarnamn: EnzoDiaz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ensodias

Vad är din discord tagg? asså viktor liksom#6918

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Powergaming och vårdslöshet i trafik

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att jag har gjort fel när jag kört för fort i staden, men någon powergaming har jag inget minne av att jag gjort.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, jag har varit avstängd för suntförnuft och vdm. Blev bannad för suntförnuft pga att jag hade sparkat på en bil, men blev unbannad. Jag blev bannad för VDM eftersom jag råkat köra på en grabb under en smitning, däremot fick jag även unban där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra försiktigare i staden och följt trafikreglerna bättre, för att undvika denna avstängning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att undvika att köra som en idiot då det kan leda till trafikolyckor och annat farligt.

EN SAK TILL: Skulle jag kunna få whitelistad rollen i dc? Har nämligen whitelist men fick aldrig rollen då jag skrev mitt gamla discord namn på whitelist ansökan. Namnet i denna är uppdaterat.

Har du läst våra regler? Ja

Jag är servervakt och såg han powergamea men det var inte så stort så kickade inte honom sen såg jag honom powergamea igen och då skulle jag kicka honom men hade inte id på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka