Nekad EnzoDiaz | Ban överklagan [Adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EnzoDiaz

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Användarnamn: EnzoDiaz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ensodias/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: EnzoDiaz

Vad är din discord tagg? asså viktor liksom#0001

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Snor tjänstebil"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde att jag ba stal nån tjänstebil utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett scenario där securitas valde att leka polis, så jag stal deras bil och körde där ifrån, dom försökte kolla efter mitt körkort och jag stack, alltså låg ett scenario bakom det hela.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den är felaktig då staffen ej kollade ifall ett scenario låg bakom det som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått tidigare bans som typ powergaming, snor bilar på gz etc. Vilket jag tagit lärdom av, känns dock som att många staffs hellre löser problemen genom att banna än att låta folk göra scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antagligen inte snott bilen eftersom det gjorde att jag blev bannad. Tycker dock fortfarande att staffen gjort fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte sno bilar nånsin typ

Har du läst våra regler? Ja

Så som du beskriver scenariot så verkar det inte vara ett stort scenario och då får du inte ta tjänstefordon. Du får endast ta de på stora scenarion.
Ditt ban överklagande har nekats. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka