Nekad Enzo2009 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Enzo2009

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354145201/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Enzo#6013

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: imbannage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en dum sak vilket var att använda project cheats för att kunna vinna fler scenarion på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade innan skjutit mot lost mc och förlorat så jag ville vinna. Jag satte igång aimbot och dödade 9 personer. Sedan blev jag pc checkad och då såg vo11ce att jag hade aimbot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut rätt ban och jag förstår varför jag blev permanent bannad men jag håller inte längre på med aimbot och sådant då jag gärna vill satsa på unive igen. Jag har haft tråkigt under denna långa tid som bannad och inte riktigt vetat vad jag ska spela för nåt eftersom unive är det roligaste.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja färsta gången jag spela på unive var över 2 år sedan så har varit bannad för staff disrespect, alltså blacklist. Jag har även haft vanliga bans men inte överdrivet många med tanke på hur mycket jag spelat på unive. Har lärt mig efter varje ban och verkligen efter denna gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle löst kriget på ett annat sätt än att använda aimbot. Jag skulle redan då vetat att man ska kunna förlora scenarion ibland.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det verkligen inte är värt att hålla på med aimbot och sådant det blir bara tråkigt och man vill istället satsa på vanlig rp. Det var trots allt över 3-4 månader sedan jag blev bannad så har lärt mig en hel del.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka