Nekad Enzo14k | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzo14k

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Enzoxoxo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo

Vad är ditt discord namn? Enzo¥&¥#9957

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2003

Berätta om din karaktär. Enzo, ny t världen redo att skapa kaos. en dag kmr han skapa ett legacy i multivärlden han arbetar åt alla. hans livs planner är att bli rikast i hela mutlivärlden. när han är i 70 års åldern kmr han puff grönt o spela schack.

enzo han kmr från Macao o Mexico. han har en fru i mexico och ett barn.

Varför ska just du bli whitelistad? cuz checka alla andra på gud min ansökan har mest personlighet finns ingen som mig säger t er. ge mig intervju ska visa er.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Cuz det är den enda servern jag spelar fivem på no cap kan visa er

Hur hittade du Multistaden? wa detta är svår fråga jag såg på tiktok jao där dom spelade gta roll play så jag sökte yt hur man gör d och då dom sa skaffa five m sen jag gick t svensk server o d var det första som kom up ya get me.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Sagt d redan du kopplar ska bli rikast i hela servern ska äga det flesta yani ska bli nya el chapo

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nah som sagt detta är den ända

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka