Accepterad Enzo14k | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzo14k

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Enzoxoxo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo

Vad är ditt discord namn? Enzo¥&¥#9957

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Enzo straight from New York city... efter ha märkt att rap karriären inte funkat i New York har Enzo bestämt sig att flytta till Multistaden då han tror han kan skapa fame där. Under Enzos uppväxt lämnade hans pappa honom vid ung ålder. Hans mamma var en "crackhead". Enzo är ett ensamt barn och på grund av hans hemska uppväxt så får han ut sina känslor genom musik. Han skapar musik i FL studio hans rap namn är Enzo tänk er playboi carti och cheif keef hade ett barn sån musik skapar Enzo. På grund av att hans musik karriär inte har fått fart ännu så dras Enzo mycket till kriminalitet för att få mat på bordet.¨

På fritiden tycker Enzo om att röka på hans favorit strain är super silver haze, hans favorit film är "catch me if you can(2002)" av Dicaprio. Hans favorit rappare är JID, när han var liten ville han alltid bli en flygplans pilot men det hände aldrig... Hans dröm bil är en bmw e30... Deep down så är enzo mycket deprimerad, man kan ofta finna Enzo i bio salonger helt själv. När Enzo är ledsen försöker han överdosa på grönt vilket är omöjligt så leder ofta till att Enzo har minnes luckor och generellt verkar helt lost 24/7

Varför ska just du bli whitelistad? Först av allt jag är en av de äldre på servern, det jag menar med det är att en stor del av servern är yngre och omogna låt oss säga jag vet hur man beter sig. Jag visar ett tydligt exempel på hur man ska bete sig vilket är en förebild för många av det yngre. Jag respekterar det som respekterar mig, och jag behandlar alla med lika värde. Detta låter som "basic" saker som alla bör följa men det är många som inte gör det på servern. Om vi går mer konkret i varför just jag ska bli Whitelistad så finns det faktiskt ingen anledning, jag är som det flesta på servern jag är inte speciell, jag är bara en aktiv spelare som vill involvera sig mer i communityt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Spelar bara på en server och det är multistaden :p

Hur hittade du Multistaden? Såg att min vän alltid spelade Fivem blev nyfiken så jag och han började spela på servern men tyvärr slutade han så nu är det bara jag kvar :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha så kul som möjligt och skapa nya vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope, detta är den ända

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka