Nekad ENZO0142 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ENZO0142

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978366621/

Ditt Hex-ID: steam:11000013caefc9d

Vad är din discord tagg? enzo4012

Vem var det som bannade dig? Raxy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-10 003928.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför han banna mig då jag inte gjorde något fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän jagade en yk bil sedan hoppar min vän ut och skjuter han som vi jagade efter det så blir min vän skjuten bakifrån så jag väntar lite i bilen när jag ser att han som sköt är vid min bil så hoppar jag ut för att döda han. från både mitt pov och klippet som staffen gav mig ser man att killen som jag dödade sköt på en annan bil samt han viste inte ens att jag var i bilen då han inte sa "Ut ur bilen" han stod inte ens och riktade på mig då man ser på klippet att han försöker speed boosta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag då man ser klart och tydligt att han jag dödade inte ens visste att jag var i bilen och därför skulle jag inte säga att jag gjorde något fel. som jag sa så sa han inte ens ut ur bilen då han inte visste att jag var där

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare och den senaste bannan var att jag körde in i ett träd och jag glömde att rpa på skador. jag har lärt mig ifrån den bannen och nu så rpar jag alltid på skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tycker inte att jag gjorde något fel därför skulle jag inte säga att jag skulle kunna göra något annat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man tydligen inte behöver varken rikta eller säga något för att det ska klassas som om du ber någon att gå ut ur bilen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka