Accepterad Enzo | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzo

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/enzobror/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Milf#3554

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbe blattelito och han födde1997. Abbe kom till Sverige när han var 8 år och har sedan dess bott i en svensk familj där han behandlades mycket hårt av sin familj. Abbe växte upp i centrala Rinkeby och var mycket svår som ny medborgare. Eftersom hans uppväxt var så svår, lärde sig Abbe mest att hantera saker på egen hand. Det är ett mirakel att han passerade gymnasiet och den sociala linjen. När han var 18 år dog hans mor, och allt som återstod i hans liv var hans bror Justin. Abbe och Justin har blivit som de bästa vännerna i världen nu när deras mamma dog började de hänga mer tillsammans. Nu är Abbe redo att flytta till en ny stad med nya möjligheter och få nya vänner. Abbe arbetade tidigare som bilsäljare och lärde sig att kommunicera med folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen till att jag vill bli whitelistad är att jag kommer att delta aktivt i spelet, ge bidrag i en bra RP-förmåga, och jag har också erfarenhet inom RP-rollen och är en dedikerad spelare. Jag vill ha ett jobb som kan ge mig en hög lön för att försörja min familj och att spendera på en mycket fin bil

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att Unive är den enda servern jag spelar på just nu och det hade varit sjukt kul och få alla fördelar på just nu min favorit server på FIVEM. Det är allt jag gör om dagarna just nu. Spelar fiveM hade bara varit drömmen att få vara whitelistad på en favoritserver och få massor med fördelar som gör spelet ännu mer roligt och gör mig till en ännu mer seriös spelare. Jag är även mycket bra till servern då jag arbetar och fyller i jobben som behövs just nu. Jag är online runt 4 timmar om dagen som bara nyttar servern.

Hur hittade du Unive? Genom FiveM launcher.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Jag (Abbe) ska kunna bidra med en mycket bra spelare och en fin karaktär som kommer bidra oerhört mycket positivitet på servern och att andra spelare ska lära sig av mig hur man rp:ar och att vi alla tillsammans gör servern till en bättre community.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag (Abbe) som kommer från ingenting har som mål att bli ekonomiskt oberoende det kommer jag bli genom att jobba hårt och till sist köpa mig en fin bil och fint hus med förhoppningsvis en framtida fru och barn.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka