Nekad Enzo | Chef-jobb ansökan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzo

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Khalifas advokatsbyrå

Vad heter du IRL? David

Vad heter du på discord? Milf #3554

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 300 +

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag går gymnasiet och pluggar privatjuridik och går i 2:an, detta är varför jag tror att detta jobbet kan passa bra till just mig. Jag går även en extra linje som heter ledarskap vilket jär lär mig mycket inom ledarrollen vilket jag kommer att ha ifall jag blir accepterad. Jag är mycket lätt att prata med och har mycket bra sociala skills. Att vara en advokat är ett av mina mål jag har i framtiden just därför hade det varit kul att få rp:a på det. Därför kommer jag ta detta jobbet 100% seriöst.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag som jag nämnde innan pluggar privatjuridik och ledarskap därför tror jag att det är en perfekt kombination till just varför jag kommer att passa perfekt för den rollen jag blir tillagd som.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Abbe blattelito och han födde1997. Abbe kom till Sverige när han var 8 år och har sedan dess bott i en svensk familj där han behandlades mycket hårt av sin familj. Abbe växte upp i centrala Rinkeby och var mycket svår som ny medborgare. Eftersom hans uppväxt var så svår, lärde sig Abbe mest att hantera saker på egen hand. Det är ett mirakel att han passerade gymnasiet och den sociala linjen. När han var 18 år dog hans mor, och allt som återstod i hans liv var hans bror Justin. Abbe och Justin har blivit som de bästa vännerna i världen nu när deras mamma dog började de hänga mer tillsammans. Nu är Abbe redo att flytta till en ny stad med nya möjligheter och få nya vänner. Abbe arbetade tidigare som bilsäljare och lärde sig att kommunicera med folk.

Hur ofta kommer du vara inne? kommer kunna vara inne runt 2-4 timmar på vardagarna och uppåt mot 8 timmar på helgerna, fredagar kan vara undantag då jag oftast går ut.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart, jag fattar att alla inte kan få det dom önskar sig och sånt är livet det är bara att blicka framåt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka