Inaktuell Enzo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Enzo

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enzobror/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Enzo

Vad är din discord tagg? nr1Enzo #4124

Vem var det som bannade dig? groggen

Hur lång tid var din ban? Permanent tydligen

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bryter NLR

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt vet ja verkligen inte låt mig förklara, banna mig inte!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Berättar hela sanningen nu, då jag tydligen e bannad från discorden även fast min överklagan innan denna godkändes. Jag och min vän var och skulle hämta ut en bil ur garaget vid torget. Jag ska ta ut min bil och märket att en av mina gamla gängmedlemmar är i samma garage. Jag stannar min bil vid utfarten och min vän går fram till honom och dödar honom. Det var min vän som dödade honom och inte jag jag satt i bilen under hela scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var felaktig, istället för o svara på denna överklagan med att jag ljuger så unbanna mig från discorden så jag kan tala med någon vettig som gita som faktiskt äger servern. Jag lovar att ja talar sanning nu och vet verkligen inte vad jag har gjort för bryta NLR reglen som står för New life rule. Men neka inte bara denna överklagan för att jag verkligen spelar på denna server och finns faktiskt ingen anledning till och neka mig då bannen är felaktig. låt mig iaf få prata med gita eller någon vettig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för lite allt möjligt, fearrp,ooc ingame, failrp, rasism, lall, suntöfrnuft, grov suntförnuft. Alla dessa bannsen har tagit mig till vart jag och alla bannsen har endast skett en gång vad ja komemr ihåg därför lovar jag att detta koommer att inte upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte har ingen anning, detta är även min sista chans att ens få spela på servern så snälla unbanna mig åtminstone på discord servern om ni inte vill ta min unban genom en skriftlig överklagan kan ta de muntligt med men de orättvisst att ni bara skiter i situationen och att adminen som neka min förra överklagan trodde inte på mig. Utan det jag berättade var exakt vad som hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig något som jag inte redan vetat så snälla låt mig åtminstone få tala med någon som är högt uppsatt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka