Accepterad Enzo | Ban överklagan [ Zenqy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzo

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enzobror/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Enzo

Vad är din discord tagg? nr1Enzo #4124

Vem var det som bannade dig? ~wille03

Hur lång tid var din ban? 14d/2 veckor

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi körde in i en vägg och jag sprang därifrån, powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan var 21:00 jag o min vän william försökte hämta ut mina nya bilnycklar. Jag och min vän hämtade en tesla och körde till nyckelstället men påväg dit så sladdade min kompis ut ur vägen och körde rakt in i vägen och vi kraschade. Jag springer ut utan att få ont eller halta som är fel och i princip omöjligt och det är där problemet var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt regeln inom powergaming så ska man följa realistiska scenarion och detta fallet så det jag gjorde uppföljde inte den regeln och detta gjorde jag fel och förstår mitt fel och detta kommer att inte upprepas och ja vet mitt fel och är medveten om påföljderna som kan ske om detta upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för olika skäll som OOC ingame, fearrp osv jag har tagit lärdom av alla dessa misstagen jag gjort och de har aldrig upprepats igen samma kommer att ske denna gången då jag åkte på powergaming kommer jag lova er en hög nivå av rp och detta fallet kommer inte upprepas

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spela rp:en på en högre nivå dvs halta osv. detta gjorde jag inte vilket var ett stort misstag som jag ångrar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag får en unbann kommer jag att tillföra med en hög nivå av rp och dessa scenarion kommer att upplevas bättre av både spelarna runt omkring mig och staffsen jag ber om ursäkt till alla inblanadade som jag försörde för och jag tar lärdom ifrån det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka