Nekad Enzo | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzo

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enzobror/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Enzo

Vad är din discord tagg? nr1Enzo #4124

Vem var det som bannade dig? groggen

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bryter NLR

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lät min kompis döda en av mina gamla gängmedlemmar som dödade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var och skulle hämta ut en bil i garaget och så stötte vi på han hära tom som är en av mina gamla gängkollegor. Jag sa till och lät min vän döda honom utan en exakt anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker väll bannen inte är felaktig men bryter inte mot NLR eller så vidare. Då jag inte gjorde något fel ingame utan min vän. Men jag kan stå att jag sa till honom till att döda honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för allt möjligt fearrp,failrp,ooc ingame,lall, sunförnuft you name it. Alla bannsen har jag tagit grov lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte säga till min vän att hämnas över något jag inte ska egentligen komma ihåg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska bryta regler och att man faktiskt ska rp:a bra och att man kan bli straffad även om man ber sina vänner göra grov jobbet

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka