Nekad Enzo | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzo

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enzobror/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Enzo

Vad är din discord tagg? nr1Enzo #4124

Vem var det som bannade dig? groggen

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bryter NLR

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning gjorde inget som hade brytits mot NLR men de enda ja gjrode som ja tror staffs hade kunnat vilja banna mig för är att ja i en liten stund blockerade garage utfarten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hämta min bil i garaget och min vän skulle komma till mig så blev att ja blockerade garaget sedan hade min kompis o en annan beef så han dödade honom och ja satt kvar i bilen och gjorde ingenting. Sedan får jag ban för ja bryter mot NLR som ja it förstår riktigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså om dom bannar mig för ja stog o blockerade utfarten så var de väll rätt men de är ju it att ja bryter mot NLR utan mera sunförnuft. Men har faktiskt ingen anning varför jag blev bannad om de handlar om att ja bröt någon sorts NLR regel då jag inte anser det så jag satt kvar i min bil

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för massor av anledningar. ooc ingame,lall,suntförnuft,grovt suntförnuft, komemr inte ihåg allt. Jag har tagit lärdom av alla dessa bans och implementerat all lärdom till mitt rp och förbättrat min rp. Detta har gjort mig till en bättre spelare på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte blockerat utfarten, men ja har ingen anning om det inte vad det bannen handlade om då jag bara satt kvar i min bil och inte gjorde något som bröt mot någon regel alls faktiskt. Men om ja gjorde det kan vi gärna diskutera det med adminen som bannade mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ja inte ska blockera utfarten annars så har jag ingen anning

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka