Nekad Enzo | Ban överklagan [Fader groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Enzo

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enzobror/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Enzo

Vad är din discord tagg? nr1Enzo #4124

Vem var det som bannade dig? Oliwer

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hoppade in i folks bilar på vianor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på vianor och skulle pimpa min bil sedan var jag på lite skoj humor så ja hoppade in i folks bilar men körde aldrig därifrån eller någor liknande jag retades helt enkelt. Precis innan jag blev bannad frågade jag en kille hur han skickade ut mig ur bilen för ville veta men fick ej svar utan en ban istället. Detta skedde runt klockan 16 ish och jag var som sagt på skojhumör men detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig då jag gjorde fel genom att hoppa in i andras bilar utan deras tillåtelse och det var även på en arbetsplats, vianor. Jag ångrar detta då jag gjorde det med flit men hade inte någon syn på att åka därifrån eller så ville helt enkelt skoja till det lite men jag fattar att det kan anses som störande och jag förstör andras rp upplevelse på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för lite allt möjligt, fearrp,ooc ingame, failrp, rasism, lall, suntöfrnuft, grov suntförnuft. Alla dessa bannsen har tagit mig till vart jag och alla bannsen har endast skett en gång vad ja komemr ihåg därför lovar jag att detta koommer att inte upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte jävlats me folk på arbetsplatsen då det kan få deras rp upplevelse bli dålig och detta är något jag ångrar starkt och lovar att detta kommer inte att hända igen. Jag borde bara gått in om hade behövt fixa min bil och om inte gått därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska bete sig och anpassa sig eftet hur du hade bettet dig i verkligheten som jag inte gjorde i detta fallet och lovar att det inte kommer att upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Skriver du en till ban överklagan blir ditt konto bannat från forumet! Sista varningen. Kan tillägga att det ej är 9 dagar utan en permanent ban!

Tillbaka