Nekad Enzo | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Enzo

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enzobror/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Enzo

Vad är din discord tagg? nr1Enzo #4124

Vem var det som bannade dig? groggen

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bryter NLR

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bröt mot NLR rule genom att döda en av mina gamla gäng kollegor som dödde mig innan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var och hämtade en bil i garaget och vi stötte på en gammal gäng kollega till mig, som jag hade varit i gäng med förut. Min vän går ut och dödar honom ifrån min bil och vi kör sedan därifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig då jag o min vän gjorde fel genom att vi utsatte den personen som var gängmedlem. Detta är något som vi inte ska kunnda göra pga av NLR reglen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för lite allt möjligt, fearrp,ooc ingame, failrp, rasism, lall, suntöfrnuft, grov suntförnuft. Alla dessa bannsen har tagit mig till vart jag och alla bannsen har endast skett en gång vad ja komemr ihåg därför lovar jag att detta koommer att inte upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara ignorerat honom och följt NLR. Detta gjorde jag inte och det är vad ja borde gjort annorlunda struntat i honom coh gått vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska följa alla regler t 100% som staffsen och adminen har gjort för o förbättra folks rp nivå

Har du läst våra regler? Ja

Jag gör ett oberoende ställnings tagande och bedömning! Dina resonemang är goda men du kommer att få vänta ut tiden av bannen för att du ska börja tänka efter extra noga i kommande situationer. Med vänliga hälsningar Fader Groggen.

Tillbaka