Accepterad Envy | Medlem ansökning (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Envy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1203270018&token=vGksMmIN

Vad är ditt namn i verkligheten? Elmo Rubin

Vad är ditt discord namn? Envy#3507

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Max Högberg och han ska vara 21 gäng kriminell som tappade bort sina föräldrar när dom var ute på båten med sina föräldrar och de orkade inte simma mer så de gav upp.. och då förändrades hela hans liv han blev ledsen och arg och han tar ut sin ilska när han röker och gör kriminella saker. Han var 14 när detta hände och innan det så spelade han luftskytte därför har han bra sikte.
Annars så gillade han att leka tjuv och polis i skolan, hans familj var ganska fattig och de åkte runt i en gammal skruttig volvo.
Han blev mobbad i skolan och grät sig till sömns därför vill han flytta till en annan stad och starta ett nytt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill spela på en bra och rolig server med roliga scenarios och denna känns ganska bra att RP:A på.
Och för att skaffa vänner att vara med/göra ett scenario med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag kollar på massa streamers som t.ex H3llgren, COSMO_BT och typ Drobz m.m och dom gör denna servern se väldigt rolig ut. Jag har sett massa av scenarion dom har varit med i och dom verkar var FETA!

Hur hittade du Unive? Genom H3llgren, COSMO_BT och Drobz som jag hittade på tiktok.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha roligt och göra roliga scenarion. Men jag vill inte spela för makt och typ pengar det är inte sånt jag är ute efter jag är ute efter att ha kul inom rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på Unive Roleplay är att ha roligt inom rollspel och göra jätte roliga scenarion med hjälp av andra i unive.
Som sakt jag är inte ute efter makt och pengar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag va innan men sen så la dom ner och då letade jag efter en ny och jag har viljat joina unive ganska länge för jag har sett roliga scenarion genom Cosmo_bt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka