Nekad Envy | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Envy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1203270018&token=vGksMmIN

Vad är ditt namn i verkligheten? Elmo Rubin

Vad är ditt discord namn? Envy#3507

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Han ska heta Max Högberg och vara kriminell ska ju leta efter ett bra gäng som man kan joina kanske.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är på Rp:a och jag har själv varit delägare på en server så jag kan ganska mycket om serverna och rp, och efter jag slutade där så har jag letat efter en server och denna ser bra ut!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har kollat på flera streamers som spelar på unive och den verkar vara FET.

Hur hittade du Unive? Genom streamers tillexempel CosmoBt H3llgren och Drobz.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag är inte bara ute för makt jag vill ha kul i rp världen och skaffa vänner och göra roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag är inte bara ute för makt jag vill ha kul i rp världen och skaffa vänner och göra roliga scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej som sakt jag har letat efter flera bra servrar och det känns som jag har hittat en!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka