Nekad Enuc | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enuc

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197998084736/

Ditt Hex-ID: 110000102411280

Vad är din discord tagg? Chocolatepapi#2086

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1dagsban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen såg han ena sidan av scenariot och inte vad som skedde innan det samt polisens involverade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slog till en kille en gång bredvid sjukhusets ingång och bad han lugna ned sig och sluta slåss. Detta gjorde de andra också strax innan och då sa personen att han skulle sluta, skrek sprang där ifrån och sedan kom han tillbaka 10 sekunder efter och slog till någon av oss igen. Detta repeterades av honom ett flertal gångern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att bannen kan ha varit rimlig ifall jag endast slog till denna person från ingenstans och jag misstänker att Douflas såg endast slutskedet i det hela. Men vi var alltså 4 personer inklusive polisen som försökte ta stopp på honom. Vi alla tyckte att hans beteende var fel och det var det. Vi bad honom att sluta ett flertal gånger. Men han sprang tillbaka, slog till oss skrek och sedan sprang iväg, kommer tillbaka slår till oss osv osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var combatlogging nog första dagen jag var här men har kommit otroligt långt sedan dess och är väldigt civil av mig vanligtvis. Denna gången hade personen slagit ned folk och skrikit i mikrofonen, vi var 3 personer som försökte ta fatt honom varav ingen jag var vän med men vi alla var enade om att hans uppförande var fel, och polisen var på vår sida.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha sprungit därifrån men försökte hjälpa polisen ta fatt honom. Men till nästa gång kommer jag ta ID och rapportera det till staff med /help direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Blir en form av dualitet när personen i fråga som blev slagen hade trakasserat och slagit 3 andra i min närhet och polisen började jaga honom. Jag kunde ha sprungit därifrån men försökte hjälpa polisen ta fatt honom. Men till nästa gång kommer jag ta ID och rapportera det till staff med /help direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Nekad, du gick fram o tillbaka flera gånger och slog han även när han slutade, jag sa till er flera gånger att bete er men ni lyssnade inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka