Nekad Entzee | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Entzee

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198980610843/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Entzee#5857

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär jobbar på ett Basic jobb just nu som gruvarbetare, men vill utveckla sig inom den verkliga världen med större jobb. Han är 25 år och har bra hälsa och mår på topp. Han heter Adam Smith och är generellt snäll förutom när folk höjer rösten eller är kaxiga, men han är oftast lugn men har börjat bli lite mer aggresiv och börjat hänga med fel folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom att jag har rpat på lite olika servrar sedan innan så jag förstår dem grundläggande reglerna och varför som dem behövs. Jag tror att jag kan bidra med något nytt på servern och förhoppningsvis göra rp lite roligar för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att detta är min favoritserver och det är den bästa server jag spelat på, även spännande och en bra upplevelse får man.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på fivem listan och eftersom att jag tidigare bara hade kört på servrar som vänner hade rekomenderat så tänkte jag att jag ville testa en ny

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i rollspel är att skapa progressiva senarion som går längre, det ska inte bara handla om att tjäna snabba cash utan att lyckas inom dett

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte just nu och planerar inte att göra det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka