Nekad Entzee | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Entzee

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980610843/

Ditt Hex-ID: 11000013cd13b1b

Vad är din discord tagg? Entzee#5857

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de trodde jag försökte få polisens uppmärksamhet vilket jag ej ville ha

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja såhär va de att jag såg en bärgningsbil på motorvägen så åkte dit o de var en krock så åkte fram lite o såg en till bärgningsbil stannade där och polisen var där och han tutade och försökte putta lite på min bil och han pratade typ för hans mun rörde på sig så jag åkte iväg men hörde ej vad han sa på grund av att min hörlursladd hade åkt ut vilket jag såg när jag kollade vad felet va med hörlurarna. så åkte iväg o sladdade men visste ej att han åkte efter för hörde som sagt inget och sladdade en bit bort o då skrev han i chatten banna han och jag fattade inte varför sen fick bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var en rätt bann men felet var att jag ej hörde vad han sa på grund av min hörlurar

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja de är 3 tror jag då jag hade kniv på mig tror jag och fick bann för vdm vilket var skumt, sedan även en bann när jag tydligen blev bannad för Power gaming då jag låg på marken och var kaxig när någon hade slagit till mig o låg ner vilket jag lätt hade kunnat gjort IRL

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja inte så mycket förutom att åka dit krashen var men ville se vad som hänt eftersom jag blev nyfiken men hade aldrig kunnat veta om mina hörlurar....... dessutom ej driftat men tänkte att jag kunde göra de där då de ej var någon trafik där o tänkte att jag gör de ist för att göra de i stan då jag säkert hade fått bann...

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA att kanske inte vara så nyfiken och kolla till hörlurarna men har aldrig hänt förr mina hörlurar e perfekta men men ja jag får väll sluta vara så nyfiken men de e ju lite svårt, hoppas att ni fattar mig och kan hjälpa mig. Jag var whitelistade också så den försvann om ni kan göra något åt de? är även bannad från dc så kan ej skriva eller något tack på förhand :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka