Accepterad EnTobbeDobb | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

EnTobbeDobb

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198234825492/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobbe

Vad är ditt discord namn? EnTobbeDobb#9144

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 1992

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 35 år gammal och heter Lasse Lim, har haft en halv tuff uppväxt med problem i skolan, mobbad, frånvarande föräldrar osv... vilket har gjort att idag försöker jag se det goda i alla människor och tror gott om alla tills dom har motbevisat det. Sent i livet fick jag reda på att jag har en bror och efter att vi träffats ett par gånger och han berättat att han har haft en liknande uppväxt så bestämde vi att börja om våra liv helt från Noll. Nu med varandras stöttning.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli WL för att bidra med en positiv energi och försöka glädja folk när det finns så många som har en ganska hård attityd.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Communityn som är här känns seriös och framåtsträvande och som att den alltid ligger i framkant och det vill jag hemskt gärna vara en del av!

Hur hittade du Unive? Vi såg den i fiveM serverlista sent en vardag natt och då var det den servern som hade mycket folk online, då kände jag iallafall att det är en populär och omtyckt server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla och bli bättre på mitt rollspel. samt hoppas på att finna nya vänner med samma intresse.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar enbart på Unive Roleplay

Tillbaka