Accepterad EnTobbeDobb | Ban överklagan [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EnTobbeDobb

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198234825492/

Ditt Hex-ID: 1100001105d7314

Vad är din discord tagg? EnTobbeDobb#9144

Vem var det som bannade dig? Weed LangareN

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~WeeD LangareN. Återstår: 6 dagar 23 timmar 33 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han ansåg att jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kompis skulle visa upp att han hade 5/6 bilar som var chromade så han bad mig flytta på en bil som stod i vägen, så först bad vi mekonomen att bärga den lite åt sidan, men han hade inte tid så då försökte vi få tag i falck men dom svarade inte på varken sms eller samtal så då dyrkade jag upp låset på bilen ENBART för att flytta den lite åt sidan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Han gjorde väl rätt men jag tycker att han hade kunnat säga till eller skriva OOC, kick eller om han måste banna så en kortare bann hade väl gått men att banna mig i 7 dagar tycker jag är lite väl mycket tyvärr.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått felaktig ban som har upphävts direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänkt till innan jag utförde min handling.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut! jag älskar UNIVE och enligt mig är det helt klart den bästa servern utan tvekan!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka