Nekad Ensar | Medlem ansökning [Ghosty.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ensar

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ensar Kuqani

Vad är ditt discord namn? Ensarkuqani#4335

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som kommer från Mexico han har flytt därifrån och vill ha ett nytt liv här i Sverige. Han är 17 vår gammal, bor i kävlinge i en lägenhet. Han är född i Mexico. Han är 185 cm lång väger 85kg och har medelångt hår och bruna ögon. Han gillar märkeskläder och har mycket drip. Han har 2 bröder, en pappa och en mamma. Han jobbar som gruvare. Han är hel muslim och ber 5 gånger om dagen. Han kan hänga med vem som helst så länge han blir bra behandlad, han är snäll och har mycket respekt så länge man har respekt tillbaka. Men hans negativa egenskaper är att han kan lätt bli arg han hatar folk som har mycket attityd. Han är bra på fotboll och mycket bra på matte samt svenska. Han har vänner som kommer mest ifrån Balkan och hans fiender är bland annat folk som kommer från Serbien och Frankrike.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklade scenarion som är välplanerade osv och även bara rolig rp. jag kan också Bidra med aktivitet samt en hög rp nivå och en ordentlig karaktär. Jag kan även bidra med mer kriminalitet i stan för att det ska bli liten mer interesant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex Att om jag rånar en butik och polisen kommer efter mig då kanske jag inte ska ha den snabbaste bilen i världen utan en mer vanlig bil så att polisen kan komma ikapp mig och så att det blir så realistiskt som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av mina vänner samt att jag kollade på många Youtube videos.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka