Accepterad Enon | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enon

Icke Medlem
Meddelanden
234
Reaction score
17
Användarnamn: Enon

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198281692972/

Vad är ditt namn i verkligheten? Enon

Vad är ditt discord namn? abäöbi!#1575

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Han är en invandrare ifrån kina och han försöker hitta ett snabbt och bra sätt att känna pengar för att när han har fått ihop mycket pengar vill han köpa bilar och pimpa dom och leva lyx liv. Han är också 20 år och han är väldigt trött men han kommer nog hitta en bra väg

Varför ska just du bli whitelistad? för att denna stad värkar super skoj och vill vara med och träffa nytt folk och skaffa nya kompisar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag är väldigt sugen på att vara kvar på denna stad och bidra till roliga scenarion och ha allmänt kul

Hur många timmar har du på FiveM? 349

Hur hittade du Multistaden? kompis vissa mig

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja de har jag för failrp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja skrp men nu mainar jag multistaden

Du måste utveckla svaret på frågorna: Varför ska just du bli whitelistad & Varför vill du just bli Whitelistad på denna server, annars så var din ansökan bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka