Accepterad Enon | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enon

Icke Medlem
Meddelanden
234
Reaction score
17
Användarnamn: Enon

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198281692972/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: corona

Vad är din discord tagg? abäöbi!#1575

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? så här gick de till jag var och plocka poppys och så hör jag en bil och då springer jag och gömer mig och springer och springer sen när jag springer så börjar jag laga och sen fryser mitt spel och ungefär 3 sekunder seanare så crashar mitt spel sen när jag ska gå med servern igen så står de att jag combatlogg och dom tror säker att jag combat logga men de gjorde jag inte ens

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. har förklarat allt åvanför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för dom har inte hela storyn så ja de skulle jag säga

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. failrp,cobaiting,powergaming,cobaiting,och combatlog men då hände de samma sak och då fick jag tillbaka för dom fatta och jag har lärt mig från alla bans sen tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? i strort sätt hade jag inte kunnat gjort något mer för att mitt spel crasha

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka