Nekad Enon | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enon

Icke Medlem
Meddelanden
234
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198281692972/

Ditt Hex-ID: 11000011328972c (Hex)

Vad är din discord tagg? Bluefacebaby#1575

Vem var det som bannade dig? vet ej

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står att jag bannad bara

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog ut mina aggressioner på en kille när jag satt i stör ej och då gick väll han till staffs och berättade de och då blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han var jobbig mot mig och höll på och bara var allmänt dryg sen fick jag nog och använde mig utav några ord som inte borde användas men jag var så ohygligt sur på vad han höll på att säga så kunde inte hålla de inombords men nu efter så ångrar jag vad jag har gjort de misstaget jag gjorde kommer aldrig mer skee igen för att jag gillar verkligen denna server och då vill man såklart vara en del utav communityt och man måste ju sitta i discorden för att spela också så en till utav andledningarna och alla mina fiuna kompisar är med i discorden vilket betyder att jag sitter helt ensam och spelar cs vilket inte är d roligaste man kan göra. aja men ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppa denna förlåtlse kan bli förlåten för ber så hemskt mycket om ursäkt <3

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de jag sa till denna unge man var oacceptabelt och förstår också varför han blev ledsen eller arg och gick med de till staffs och tycker de var bra att staffs agerade på de sättet dom gjorde för de är det staffs är menade för så nej den bannen jag fick var inte ferlaktig mitt fel men ber så hemskt mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming,cbait och har alltid tagit lärdom från mina tidigare banns, fick sitta i support ärende om powergaming och de var bra blev bannad men dom förklara en hel del och cobait var när de stod en civil polis och såg inte de så körde om honom och då var de cobait så de är var jag tagit lärdom om. alla regler är ju typ sunt förnuft också så aa och har läst igenom reglerna extra nu så kan nu alla utan till och är glasklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut!! inte agera på det sättet jag valde att använda utan behållit mina aggressioner inom mig och inte tagit ut dom på denna unge man och tänka mig för innan jag väljer att säga något för de kan leda till konsekvenser. som inte är roliga att ta .

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag absolut hålla saker inom och inte säga olämpliga saker och försöka hålla min lungan sida och inte ta åt mig vad folk säger.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka