- Meddelanden
- 234
- Reaction score
- 17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198281692972/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: piggelin sugarn!
Vad är din discord tagg? SERBZA!#1575
Vem var det som bannade dig? Alexgoggle
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte vad jag gjorde för fel men staffsen gjorde sitt jobb och det står jag för och kommer inte skee igen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var på weed och blev rånad av en grabb med uzi han säger upp med händerna jag tar upp händerna och sen tar han mina grejer jag gjorde allt som han sa var inge hot så jag fattar inte varför jag blev bannad men antar att staffs gjorde sitt job så ska inte säga imot
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej tror staffs gjorde ett bra men tackar
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft och powergaming
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA
Har du lärt dig någonting efter din ban? JA
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: piggelin sugarn!
Vad är din discord tagg? SERBZA!#1575
Vem var det som bannade dig? Alexgoggle
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte vad jag gjorde för fel men staffsen gjorde sitt jobb och det står jag för och kommer inte skee igen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var på weed och blev rånad av en grabb med uzi han säger upp med händerna jag tar upp händerna och sen tar han mina grejer jag gjorde allt som han sa var inge hot så jag fattar inte varför jag blev bannad men antar att staffs gjorde sitt job så ska inte säga imot
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej tror staffs gjorde ett bra men tackar
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft och powergaming
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA
Har du lärt dig någonting efter din ban? JA
Har du läst våra regler? Ja