Nekad Enon | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enon

Icke Medlem
Meddelanden
234
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198281692972/

Ditt Hex-ID: 11000011328972c (Hex)

Vad är din discord tagg? Bluefacebaby!#1575

Vem var det som bannade dig? vet ej

Hur lång tid var din ban? står inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? anti cheat spawn in massiv vehc nånting

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom antog att jag gjorde något jag inte skulle göra men anticheat de är ju något med fusk förmodrar jag och sånt håller jag absolut inte med och undrar bara hur man kan ta fel på någon som fuskar för de ser man väll ändå aja.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte motorcyckle påväg till aouto ucle och skulle kolla på bilar till salu sen blev jag bannaf från ingenstans fatttade ingenting

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fel aktig för jag har inte fuskat eller något så måste ha vart ett missförstånd

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnudt c-bait och powergaming och har tagit lärdom utav alla mina tidiga banns och skulle vilja komma till baka igen eftersom jag inte gjorde något fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för har inte gjort något fel och vet inte ens vad de betyder

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

du har tre banöverklagelser uppe, DU får vänta på att Philip har tid och unbanna dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka