Nekad Enon | Ban Överklagan [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enon

Icke Medlem
Meddelanden
234
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198281692972/

Ditt Hex-ID: steam:11000011328972c

Vad är din discord tagg? Zerbza123#1575

Vem var det som bannade dig? swfxf

Bild på banmeddelande: IKIKI.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen emote abusa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var nere och plocka och då blev jag tydligen bannad efter att jag blev rånad, Emote abuse vilket jag inte riktigt förstår mig på vad jag kan ha gjort plockade vanligt ingen bug jag vet om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte vad dom såg men jag vart rånad så tycker det är konstigt att jag kunde bli bannad av något sånt, men som sagt staffsen har ju alltid en andledning att banna någon och om jag har gjort det så ber jag otrloigt mycket om urtsäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit på denna server sedan multistaden och tagit en pause kom tillbaka för inte mer än 1 månad sedan, men 8 tidigare 0 dom senaste 3 månaderna förutom denna då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet som sagt inte hur jag kunde emote abusa när jag vart rånad men om jag lagade kan det ju ha varit det väldigt osäker men som sagt om ursäkt för vad jag har gjort och hoppas jag kan få en till chans igen:)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag skrev där uppe

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka