Enon | Ansökan till Support[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enon

Icke Medlem
Meddelanden
234
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Enon

Vad heter du på discord? SERBZA!#1575

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 16-00
tisdag 16-00
onsdag 16-00
torsdag 12-00
fredag 16-03
löedag 11-03
sondag 11-00

Berätta om dig själv jag är 15 fyller 16 år snart jag gillar och spela har rpa ganska länge och har ganska mycket erfarenhet om rp

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle vilja göra lättnad för högre staffs så dom kan göra andra saker som är viktigare vill också kunna försöka skapa en mer seriös server med midre lallare och folk som inte följer regler jag skulle ta många support ärenden ochförsöka hjälpa så många spelare som möjlight med deras problem.

Jag vill också lära känna till folk som är staffs och försöka få veta hur allt går till jag vill inte staff abusa utan vill hjälpaservern och få en högre rp nivå och få bort så många lallare och folk som inte kan rpa som möjligt men vill inte bara banna folk utan vill hjälpa servern så gott de går och eftersom de är så många spelare skulle de vara bra göra en lättnad för sånna som är högre uppsata.

Hur länge har du spelat på Multistaden? JAg har spelat här i ca ett år nu och känner mig tillräkligt bra nu för att bli staff har ungefär 700 timmar tottalt på fiveM och halva tiden är på multistaden gillar multistaden extremt mycket och vill att servern ska utvecklas så mycket som möjligt och få den så seriös som möjligt

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Tycker de finnsmånga som inte lyder regler och de är inte alltid lätt när de finns så mnga spelare för staffs och ha koll på allt så jag skulle vilja ta del och försöka lätta på de så de blir en mer seriös server

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? lätta för staffs och kunna göra servern till en bettre server och ha tillgång till folk som inte kan följa regler vill kunna ta bort fordon som är i vägen så de inte laggar titta på scenarion så dom följs och inget slarv, de finns mycket jag kan skriva men de är några exempel som jag har på toppen utav huvudet så de är vad jag tycker.

Har du några tidigare erfarenheter? nej faktiskt it men skulle vilja få en chans nu för tycker jag skulle kunna jobba hårt som en staff medlem faktiskt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv
/revive ID
sen kan jag inge mer men man fårlära sig under tiden så man har mer koll på sakerna

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja de skulle jag säga är man en bra staff och vill hjälpa servern då är de lätt för att destå mer man vill destå enklare är de

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej håller mig till Multistaden och de klart jag stannar på servern skulle bara vilja göra en lättnad för staffs som är hägre

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej jag skulle bara säga älskar denna server oc hstaffs kämpa på nu och hoppas jag blir en dela utav staffs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka