Accepterad ENOK | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smygarn

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
5
Användarnamn: ENOK

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Volvoraggarn

Vad är din discord tagg? SMYGARN#3688

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bugg slår,Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tydligen buggslå och powergama!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och fyra polare till hade blivit hotade och skit av ett gäng då tänkte vi nu jävlar tar vi dem så vi sticker i varsin bil och åker till doms ställe vi börjar snacka och det brister ut i bråk någon knockas och några blir skjutna allt lugnar tillslut till sig och jag och min polare sätter oss i vår bil medans våra andra polare var medvetslösa/nedslagna! vi sitter i bilen och jag går ut för att kolla stämningen från ingen stans får jag ett baseboll trä i huve och jag slår tillbaka! och slår så fort jag kan och då blir min skärm svart och blir bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och men visste inte om att man inte fick spamslå eller som dem säger på servern buggslå!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för RDM vid GREENZONE och ja jag tog lär dom av det direkt!!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte spamslå men hade inte en anning om att man inte fick göra så!

Har du lärt dig någonting efter din ban? oja kommer aldrig mer buggslå/spamslå visste inte

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka