Accepterad ENOK | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smygarn

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
5
Användarnamn: ENOK

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Volvoraggarn

Vad är din discord tagg? SMYGARN#3688

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Powergame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. exakt så här var det jag hade blivit tagen av polis för fortkörning och allt var det var och så vidare så dem tog in mig på snutstation interjuva mig vad som hade för det första börjar dem taisa mig/skjuta mig med el pistol för att jag inte svarar men det var för att min morsa kom in i mitt rum och när jag väl säger varför jag inte svara dem är det ju occ ingame och för att andra när dem tog mig till cellen så sa dem du kommer få 3 månaders fängelse då så jag (OUT OF CARACTER) och frågar han vad det är i spelet asså ni fattar vad jag menar! och då svarar han inte och då frågar jag typ två gånger till och från ingenstans blir min skärm svart och permanent bannad hade förstått med kanske en varning eller kick eller typ en dag ban men permanent!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag gjorde fel jag combatlogga! kommer aldrig göra om det men blev så jävla sur när någon bara dödar en och vill ej att någon jävel ska ta mina grejer

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har till exempel blivit bannad för failrp och annt och JA jag har tagit lärdom av dem!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte lämnat men jag skrev till admins att komma dit i reporten men ingen svara så jag valde att lämna! men jag vet att det är strängt förbjudet ok kommer ej göra om det!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte lämna och jag vet att det är strängt förbjudet att powergama och nej kommer ej göra om det!!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka