Accepterad ENOK | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smygarn

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
5
Användarnamn: ENOK

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Vad är din discord tagg? SMYGARN#3688

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? RDM vid GREENZONE

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var så att jag stod inne på bilfirman i en kö till kassan/där man köper bilar. på andra plats! då kommer någon halv naken snubbe och säger att jag inte ska gå före i kön men det har jag icke gjort så vi står där och tjafsar och till slut så säger jag nu får du fan ge dig antingen vrider jag om snoken på dig eller så går du här ifrån då blir han skit förbannad och lägger en rak häger i fejan på mig då vänder jag mig om och slår tillbaka och då vad som hönder är att han faller till marken (MEDVETSLÖS) och jag får skiten!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. japp för FAILRP VDM och annat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte slå tillbaka men det var ju föfan han som började

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska slåss vid greenzone och att inte slå tillbaka utan att bara gå där ifrån

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka