Nekad ENOK | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smygarn

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
5
Användarnamn: ENOK

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Vad är din discord tagg? SMYGARN#3688

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? GZ abuse, combatlog i staff ärende

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. min gubbe har et högt temprament så när en snubbe kom och började kaxa och skit så sa jag till han i början att fortsätt inte för du vet fan icke vad jag är kababel till och du vet icke vad jag kan göra med såna äcklen som dig så då blev han skit förbannat! jag spawna min bil och började åka mot snutstation då kör han efter och börjar kära in mig och knuffas och skit. så när jag väl hoppar ut ur min bil så börjar han slå mig. jag slår självklart tillbaka och dödar honom! han ringer en staff/admin och säger att jag har rdmat honom jag säger att det har jag fan inte och staffen/adminen tror inte ett skit på mig så han säger att jag kommer få 1 dags ban och 1 varning så då lämna jag mitt i allt och då får jag permaban!!!!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja för RDM,VDM och COPBAITING

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skrikit på adminen/staffen men jag blev så jävla förbannad! och att inte lämna skiten mitt i allt men vad fan 1 dag ban och 1 varning vad skulle ni själva gjort!

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte bli så jävla förbannad men min karaktär han jävla lite tålamod/högt temprament!!

Har du läst våra regler? Ja

Tyvärr så kommer vi inte släppa in dig något mer pga all ban historik som du haft innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka