Inaktuell Ennis eriksson | Chef-jobb ansökan [lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ennis eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Luxys cars

Vad heter du IRL? Alex

Vad heter du på discord? Ennis_2000

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sen juli ganska länge faktiskt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att anställa folk först som verkligen vill för det är mycket inaktiv kring jobbet har hört dåliga rykter kring de att anställda folk säljer bilar billigare så först ska jag lösa de där göra möte med alla prata och de som gör de ska få sparken för det räknas korruption inom yrket så ja ska förbättra jobbet anställa bra folk sedan få in så mycket pengar i kassan för att sedan köpa in bilar och bli stadens bästa bilfirma

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på många städer har varit även chef på bilfirmor och har förbättrat jobbet på många städer jag har alltid öga om vi går bakk jag e alltid snäll trevlig och hjälpsam ja kan hantera stress tillexempel mycket kö för det ska köpa bilar då kan ja hantera stress osv

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne ganska ofta varje dag kanske 12 timmar om dagen om inte mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Detta e mitt drömjobb inom server chef inom bilfirma just på unive så ja kommer ändå spela unive älskar unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope spelar bara på unive

Har du läst våra Regler? Absolut flera gånger också 👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka