Inaktuell Ennis eriksson | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ennis eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: Era_lallare07

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Varför ja ska just bli staff är för att jag vill verkligen hjälp till denna servern ja älskar denna servern min dröm e att bli staff här och hjälpa till jag de jag menar hjälpa till är att ta hand om support dc samt ingame vara jätte mke aktiv ja e redan ganska mke aktiv ingame o rp men staff skulle ja kunna lägga ner en hel dag bara för att hjälpa till servern ja älskar denna servern denna servern gör min dag när ja har tråkigt ja blir så glad när ja spelar på denna tack vare philip alla Staffs samt medborgare ni gör denna servern till en otrolig bra server ja älskar alla Staffs alla medborgare ägaren Philip du utför ett jättebra jobb och ja min dröm är att bli staff här och kunna göra mke jobb som ja e redo på

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså just nu kanske rpn i massa scenario när folk powergamingar samt suntförnuft hänt att folk gör de hela tiden pp mig och på mina kollegor då tar ja klipp på det. Men ja tycker även att dcn i support tar ganska länge att man får vänta jag e sån som gör mitt arbete fort men säkert ja e ganska snabb på grejer ja gör

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan göra så att de som gör fel får varning/ eller bann om det ej ångrar sig eller så ni fattar istället för att banna för de kan göra folks dag dåligare utan jag tycker en varning räcker om det ber om ursäkt och ångrat sig för en bann löser inte en hel problem kanske saken men inte personne för man kan må dålig för ja själv om ja blir bannad här kommer ja må dåligt kommer nt ha nått att göra på dagarna för denna servern får verkligen min dag bli nått älskar denna servern helt sjukt svär på allting min dröm e att bli staff här

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att kunna mke ingame samt hur man ska bete sig behandla andra osv ja kan säga så att jag e snäll,trevlig,och har alltid respekt mot folk jag behandlar folk så som jag vill bli behandlad ja behandlar folk oftast bra. Men skulle vilja säga commands också inom staff att ja kan med ingame

/announcent
/noclip
/who
/openi
/ooc
/spectate id
/spectateoff
/freeze id
/unfreeze
/sqlban
/squnban
/sqlofflineban
/svban
/pm
/bring id
/tpm
/goto id
Kan mke mer men skrev iaf några

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag e just nu hemma hela tiden och spenderar hela dagen redan på unive och ja skulle väll säga att jag kommer vara akriv 24/7 och Ibsldn behövs de folk på vardag tidigt för folk har skola men ja e hemma och kan vara aktiv då men annars kommer ja vara aktiv en hel dag kanske från 8 morgon till 12 kväll sedan ta paus sen bli aktiv igen efter 12 kanske till 3

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 år just nu skapade ny konto för ja fick ny data kommer aldrig gå till nån annan server komma stanna till denna förevigt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes det har jag ganska mycket med

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja e beredd på allting😜

Senast ändrad:
Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka