Inaktuell Ennis eriksson | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ennis eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ALex

Ditt discordnamn: Ennis_2000

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på unive för att jag älskar denna servern och alltid velat bli staff här detta e mitt dröm att bli staff kan svära på allt jag älskar denna serven sjukt mke och alla medborgare får alltid en känsla att jag ska köra denna servern hela tiden har nt varit inne på annan server sen jag började på denna har spenderat så mycket tid på denna servern hoppas jag blir godkänd nu så min dröm går upp i uppfyllelse tycker att ledningen och alla staffs e trevliga och snälla så vill bli även staff få kontakt med dom och bli vänner:)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Bästa servern som finns så det finns inget som ej fungerar allt funkar som det ska

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Inget behövs lösas denna servern e perfekt

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag gör mitt bästa jag kan och försöker hjälpa det bästa jag kan om jag ej kan får jag dra in en annan staff som kan hjälpa mig då lär man sig nått nytt med:)

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer spendera så mke tid på denna servern speciellt när jag kommer ha staff det blir ändp vinter snart kommer bara stanna hemma och spela kommer vara jätte mke aktiv på denna servern

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 månader just nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? yes Det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej det finns inget

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka