Inaktuell Ennis eriksson | Ansökan till Staff [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ennis eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: Era_lallare07

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? För att ja tycker ja skulle passa in i denna servern som staff med mina kunskaper ja har inom det. Samt att ja vill bli staff i denna servern för att det är mitt dröm önska att ja skulle varit här staff för längesen ja älslar denna servern de helt sjukt den får mina dagar blir mke bättre ja kommer jobba på denna servern hjälpa till så mke de går ja kommer ta support ärende hela tiden så att ja visar att ni verkligen valt rätt person

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag att allting funkar men många Krim som c loggar därför vill jag bli staff för jag kan ta detta vidare ist för att annan staff ska ta de så e de kanske hans vän o så skiter han i det jag tycker man ska förbättra på att Krim ska rpa bättree

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kanske att man delar ut varningar eller fär indragen för man förstör hela scenariot och rpandet osv

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Staff rollen e jätte viktig för mkg ja vill bli helper sen bygga upp mig med tiden jag kommer vara aktiv verkligen hela tiden asså varje dag hela tiden 12 timmar om dagen skojar inte den e så viktig för mig

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja har inte så mycke o göra i mitt privata liv skola de går bra så ja tänker ja kan ändå vara jätte mke aktiv hela tiden ja kommer hjälpa servern så mke de går och rp ja kommer mest ta support ärende ingame samt dc rp kan ja göra Ibslnd när de nt finns mke o göra

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2022 länge sen

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jätte mke

Kan säga några commands

/noclip osynlig och rör sig ni fattar
/who kollar folks roller Krim eller medlem
Osv

/bring id man bringar spelar till dig att han kommer t dig

/rom man tpmar sig asså man markerad nått o skriver / tpm då e man där

Freeze id man fryser spelaren

/unfreeze man tar bort frysen

/sqlban id time man bannar personen
/scann man svbannar den ligger på 30 min
Sqlunban hex man unbannar spelaren

/kick man kickar spelaren

/sc staff chatt

Kan mke mer men skrev några så ni ser ja har tidigare erfarenheter

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? E redo på allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka