Nekad Enis_Bossen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enis_Bossen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199531262573/

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? karl.1713

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 2F90C4DE-C566-4DCA-AD6B-AD00F9381762.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var ett tag sen jag blev bannad men vad jag kommer ihåg blev jag bannad för att jag bytte server. Det var fel och dumt och har lärt mig och det ska inte hända igen. Jag vet att jag gjorde fel och det skall inte ske igen vilket jag vet och det kommer sluta riktigt bra då jag lärt mig och mognat sedan den dagen jag blev bannad hoppas du litar på mig för jag har verkligen växt upp och lämnat den barn fasonen det menar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var medlem på UNIVE och rpade där och sedan så bytte allihopa och sedan så bytte jag server. Notera att jag inte gjorde något terrordåd. Vill bara tillbaka och saknar UNIVE ber om ursäkt. Jag uppmärksamma mig fel och kommer inte göra om det då det har hänt en gång och brukar inte göra om samma misstag. Detta kommer jag hålla i och bevisa för er att jag växt upp och mognat så att jag inte kommer förstöra för servern och rollspelandet då jag bara kommer hjälpa till att bidra till servern och rpandet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banen var inte fel då jag förråde servern men ge mig en till chans. Kommer inte göra om det och har lärt mig utav det. Staffsen gjorde bara sitt jobb och banna mig. Bans är gjorda till att folk ska lära sig och inte göra om samma fel, detta är första gången jag bytt server ifrån unive och det ska ej ske igen i min framtid det lovar jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tidigare bannad för att jag snott en bil framför ägaren för att jag combat loggat 3 eller 4 gånger för lall. Jag har tagitlärdom av dessa bans och det ska inte ske igen då det var länge sen och har vuxit upp och är inte ett barn längre och kan tänka längre än så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att stanna på denna server vilket jag ska göra till nästa gång och när jag lovar något håller jag i det och lovar att det inte ska ske samma sak igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och ska inte göra om något som jag gjort förr. Jag tänkte bara lite för snabbt där men ska då tänka innan jag gör något framöver så kommer det gå som det ska.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka