Inaktuell Enis | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinnis

Medlem
Servervakt
Meddelanden
550
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Enis

Ditt discordnamn: enis_1

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Staff är ett väldigt viktigt jobb inom Unive. Staffs ser till så att server är rent och inte fyllda med folk som försöker bryta regler och andra sorters grejer här på discorden och ign. Varför jag ville bli staff är för att det lockar mig riktigt mycket, jag blir mycket inspirerad av dessa andra staffs vi har här på Unive. Jag ser hur det jobbar och jag ser hur det sköter sitt jobb. Jag har ganska så mycket erfarenhet som staff (Speciellt inne i dcn) I dcn så kommer jag vara aktiv nästa hela tiden. Jag är riktigt snabb i pm och därefter kommer jag ta de ig när de har sagt problemet till mig, eller kan de vara i Unive dcn som t.ex roller osv. Jag är riktigt bra på att bemöta folk och är en härlig, trevlig och en social person mot folk som jag bemöter. Jag vet hur jag hanterar perms/kommandon ig. Jag vill verkligen kunna komma ganska så långt inom staff teamet och inte gå av för jag tycker att jag passar in som en staff på Unive. Jag vill försöka hjälpa så mycket folk i support, /report och alla andra enheter som jag kan jobba på för att hjälpa så mycket folk som möjligt. Jag har varit en Servervakt innan så jag vet hur jag ska hantera/va beredd på att t.ex banna eller kicka något. Jag lallar inte mina perms och jag lallar inte med min roll. Jag kommer ta riktigt mycket ansvar på RPn, påminna perms och min roll. Jag vill kunna utveckla serven så mycket jag bara kan och göra Unive till en underbar server och kunna få folk att stanna på Unive och känna sig väldigt trygga. Jag kommer vara en härligt, trevlig kille på staff teamet, kommer försöka vara vän med alla i staff teamet och bara ha en riktigt rolig tid. Jag är en väldigt snabb person och ställer gärna upp med folk som behöver hjälp.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar på Unive är för det mesta Krim RPn och Den vanliga RPn. Det är brist på dem för att folket följer inte reglerna som de riktigt ska göra. Det är mycket brist på Spcial RP för Krim RPn, ganska mycket lall vid den vanliga RPn också. Jag tycker själv Unive fungerar helt som den ska men det är mycket brist på att följa regler och man måste ta åtgärder för de. Jag vill kunna ta del med de för att kunna förhindra så inte detta händer mer i framtiden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi på Staff teamet Jobbar för att få Unive till en bättre och tryggare Server på FiveM. För att förhindra att regelbrott bryts så är det viktigt att man för det främsta speca och se till så att servern fungerar som den ska. Kanske sitta i Staff Dcn för att kunna prata med varandra och kommunicera för att göra de så smidigt som möjligt. Få lite ä hjälp av andra staff medlemmar.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Först och främst när man jobbar med folket ska man ha en god ton, prata lugnt och smidigt med dem och verkligen förstå dem. När det kommer till RPn så har staff rollen en plikt. Hjälpa folket när de inte förstå. Även om de bryter mot regler så kanske man pratar med de och säger vad du har gjort fel, varför och hur kan du förbättra dig i framtiden. Ban överklagan är en mycket bra exempel på de och Dc för att skriva till dem. När man är staff så ska man ha bra kunskaper med. Kunna agera snabbt och hantera stress. När det kommer till ban så ska man vara snabb och smidig. Man ska kunna veta vad personen gjorde för att banna spelaren och inte alls vara rädd utan det rätta är det rätta. Staff rollen ör en väldigt viktigt roll inom Unive där man har en hög ansvar.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna vara aktiv nästan hela dagen.

Måndag: 11:00-24:00
Tisdag: 11:00-24:00
Onsdag: 11:00-24:00
Torsdag: 11:00-24:00
Fredag: 11:00-24:00
Lördag: 11:00-24:00
Söndag: 11:00-24:00

Skoldagar:

Måndag: 15:00- 21:00
Tisdag: 15:00- 21:00
Onsdag: 15:00-21:00
Torsdag: 15:00-21:00
Fredag: 15:00-21:00
Lördag: 15:00-21:00
Söndag: 15:00-21:00

Detta kan ju såklart ändar beroende på om jag är sjuk, ska någon stans eller kanske vakna en annan tiden.

Hur länge har du spelat på Unive? I 1År.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, då jag har varit MA och är MA just nu.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej. Jag tar allt som krävs behövas!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka