Nekad Engvall | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Engvall

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robert Jansson

Vad är ditt discord namn? hejhejhduyehh

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Douglas Stålberg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Impulsiv, lojal och generös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Stabil bakgrund, vill fortsätta köra taxi. Taxi är Livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt aktiv, väldigt engagerad och öppen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man går med på det som krävs, att man inte alltid ska satsa på att vinna utan ska göra det som blir bäst eller roligast för scenariot. Det spelar ingen roll vem som "vinner"

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, när saker inte fungerar som man önskar så kan jag bli frustrerad och säga t.ex "jag trycker med musen på han men inget händer" och det är något jag jobbar med ständigt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM Sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt social och gillar att prata med folk och lära känna nya människor.

Nekad.
Anledning:
Misstänktsamt konto gå in och rpa så gör vi en ny granskning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka