Nekad Enes | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enes

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088285227/

Vad är ditt namn i verkligheten? Enes

Vad är ditt discord namn? SKR#1114

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi kollson hans dröm har alltid varit att jobba hos Saras bilfirma och när han var liten så var hans pappa och mamma död av ett annat gäng sen hittade han en kille och killen hjälpte Abdi kollson med mat och sånt sen när abdi kollson växte upp så tackade Abdi till killen som hjälpte han sen såg han denna bilfirman/Mc firman som sålde saker han köpte en bil sen såg han att alla var trevliga och då ville han ansöka till jobbet men han behövde medlemskapet så då så klart ansöker jag till wl så abdi kan få ansöka till jobbet han är ingen kriminell kille han är väldigt laglig han vill alltid hjälpa folket med pengar och sånt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en väldigt seriös RPare som alltid kör med suntförnuft och vet mycket om RP jag har en väldigt hög RP nivå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag vill skaffa jobb och lite allt möjligt och denna serven är ett dröm därför vill jag bli whitelistad

Hur hittade du Unive? Jag hitta den från Fivem listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alla ska ha roligt och det inte ska vara fail rp och sånt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla ska RPa seriös och vi ska ha det roligt på denna serven

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka