Accepterad Enes | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enes

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088285227/

Vad är ditt namn i verkligheten? Enes

Vad är ditt discord namn? E++e$#1135

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Kollson han är 25 år gammal och han har mycket intressen inom bilar eller att jobba på postnord han gillar att köra bilar samt vara ute med vänner. När han var liten så varje vecka fick han 40kr att klara sig hela veckan med mat osv för hans föräldrar hade knappt råd med kött liksom de var så fattiga att de behövde sova i ett hus med ett litet rum så när Abdi var liten så jobba han hela tiden för sin familj för att klara av med livet så senare så träffa han en jätte fattig familj han hade tjänat 500kr till familjen men när han såg att de inte hade en ända krona så gav han 250kr till de familjen för att Abdi är en jätte omtänksam kille.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att man får veta hur livet är, hur det är att jobba och mycket mer, och att jag har spelat rollspel förut, att jag vet hur det fungerar och jag Jag har läst reglerna och följer dem så att fem m löpning blir roligare.. Jag kör spelet normalt som det ska, jag gör inga dumma saker jag inte borde göra. Och jag kan hjälpa till att göra unive till en bättre server eftersom jag spelar spelet som det ska vara.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt hög samt seriös rp som riktiga livet vad jag brukar göra i livet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar så det blir kul för dig men för alla ska det vara kul

Hur hittade du Unive? Tiktok/youtube

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka